Så.... nu är jag här igen

Min sista tid har varit fylld av förändringar och att låta allt nytt sätta sig. Men nu börjar allt kännas bra, kunderna strömmar in och jag är tacksamt lycklig varje dag jag går hem från jobbet. Fylls av kärlek till universum som har samverkat till att låta detta ta plats i mitt liv. Jag är också glad över att jag verkligen ges möjligheten att ge av hela min kompetens till de människor som söker min hjälp.
Nu ska jag ta itu med nästa förändringsprojekt vår flytt till landet. Vi har ju redan allt vi behöver där men en del saker och böcker ska ju med, så nu blir det till att sortera och prioritera klokt. Vi funderar på att ha "lägenhetsloppis" när vi tagit med allt vi vill ska. Här kommer att finnas två soffor, en "tjocktv" massor av böcker, gardiner och diverse annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0