Egen företagare !!!

Så var alla bitarna på plats. Vilket flyt jag har haft. Alla pusselbitarna fanns där det var bara att sätta ihop dem. Vilket känns helt fantastiskt. Jag är så tacksam för universums hjälp :)
Från den 1 februari är jag nu egen företagare, hurra för mig. Kommer att arbeta med SCIO ett frekvensverktyg. Kort förklarat kommer jag att göra analyser av dina inre frekvenser, läsa av var dina obalanser finns och sedan hjälpa till med att återställa balansen i din kropp genom samma apparat.
Helt suverän metod att hitta balansen i kroppen.
Du hittar mig på Alternativ Praktik Helheten i Örebro. Välkommen !

Nu ska jag lära in mig på apparaten, flytta ut från gamla jobbet, flytta in i nya lokalen allt inom loppet av 10 dagar. Fort går det och underbart kul är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0