Nu ska det ske

Ja så då är det dags att starta ett eget företag !!! Pirrigt och alldeles alldeles underbart. Så snart allt är klart kommer jag att meddela var jag kommer att vara så ni kan komma till mig.
Jag kommer att arbeta med frekvens justeringar....så då undrar du vad det är. Eftersom allt är energi, vibrationer så finns den apparat som kan läsa av din kropp och se vad du har för obalanser och ge förslag på vad du kan göra för att må bättre ,eller så hjälper apparaten till med att justera dina frekvenser så att de påverkar dig åt rätt håll. Den arbetar på fysisk, mental och själslig nivå. Mera info kommer snart !

Kommentarer
Postat av: rebecca

Tjoho!!!!! Gu' så kul!! Lycka till med ALLT nu!!

Kram, Rebecca

2011-01-13 @ 09:36:34
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0