Nytt liv

Upplever hur mitt liv under januari månad kommit in i en tornado av förändringar. Först slutar jag på min anställning i ett tryggt arbete som chef i kommunen för att axla en ny roll som egen företagare. Arbetet i mitt egna företag är delvis nytt och har bjudit på massor av nya inspirerande arbetsuppgifter. Jag kommer att gå från ett arbete med massor av kundkontakter dagligen till kontakt med en i taget.
Har börjat att träna på ett nytt ställe med nya människor och det känns bra att få vara anonym. Vi har sagt upp lägenheten och ska flytta ut till vårt renoverade torp till sista april.
Våran vänkrets håller sakta men säkert på att bytas ut.
Med andra ord så ser det ut som ett helt nytt liv tar sin början efter 50 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0